MARCOWE WYDANIE ''RYNKU MUZYCZNEGO''
Dodane przez muzol dnia 28.03.2013
Marcowe wydanie czasopisma „Rynek Muzyczny” – pierwszego ogólnopolskiego miesięcznika branżowego trafia na rynek. W kolejnym numerze popularnego magazynu przeczytamy między innymi o miejscach dystrybucji muzyki, projekcie ustawy o otwarciu zasobów publicznych czy perspektywach stojących przed światowym rynkiem muzycznym.


Treść rozszerzona
Marcowe wydanie czasopisma „Rynek Muzyczny” – pierwszego ogólnopolskiego miesięcznika branżowego trafia na rynek. W kolejnym numerze popularnego magazynu przeczytamy między innymi o miejscach dystrybucji muzyki, projekcie ustawy o otwarciu zasobów publicznych czy perspektywach stojących przed światowym rynkiem muzycznym.



„Rynek Muzyczny” to pierwsze w Polsce muzyczne czasopismo branżowe. Biznesowo-handlowy charakter wydawnictwa ma w efekcie stwarzać skuteczne narzędzie pracy dla muzyków, firm i instytucji działających w obszarze polskiego rynku muzycznego.

– Tematem numeru bieżącego wydania „Rynku Muzycznego” są miejsca dystrybucji muzyki, którym skrupulatnie przygląda się Dr Patryk Gałuszka – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”.

– Z pewnością warto tę lekturę poprzedzić zapoznaniem się z raportem dotyczącym perspektyw rozwoju branży muzycznej. W marcowym wydaniu przedstawiamy także zupełnie nową na rynku muzycznym inicjatywę, czyli Akademię Menedżerów Muzycznych. Przyglądamy się interesującym sklepom muzycznym, wydawnictwom i firmom z branży. Poza tym: forum będące echem artykułu „Muzyka a edukacja”, który publikowaliśmy w lutowym wydaniu, nowy cykl Fotografia Miesiąca, rynkowe nowości i aktualności, komentarze oraz sylwetki. Zachęcam do zapoznania się z kolejnym wydaniem „Rynku Muzycznego” –
dodaje.

W marcowym wydaniu miesięcznika redakcja rozmawia między innymi ze Stanisławem Trzcińskim z STX Jamboree, ekspertem na rynku medialnym i reklamowym specjalizującym się w marketingu muzycznym, Przemysławem Plutą, człowiekiem który w czasie, gdy w Polsce mówi się o apogeum kryzysu ekonomicznego, ściąga nad Wisłę chmurę Spotify czy Maciejem Nowakiem, redaktorem naczelnym „Magazynu Perkusista”.

- Być może lektura „Rynku Muzycznego” nie należy do najłatwiejszych, ponieważ zawarty kontent cechuje się wysokim poziomem merytorycznym, a ciężkość gatunkowa podejmowanych tematów wymaga dogłębnego przeanalizowania – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy. – Tym bardziej cieszy mnie fakt, że grono miłośników ambitnej prasy z miesiąca na miesiąc rośnie, co nadaje dodatkowego sensu naszej pracy – podkreśla. – Wiemy już, że czasopismo stało się częścią rynku muzycznego, nieustannie jednak pracujemy nad tym, aby nasz udział w branży był coraz większy – pointuje.

Czasopismo dostępne jest wyłącznie w prenumeracie, której szczegóły można otrzymać, pisząc na adres: prenumerata@ironmedia.com.pl

Wkrótce Rynek Muzyczny zaprasza na oficjalną stronę:

http://www.rynekmuzyczny.com/

Więcej informacji na stronach:

http://www.ironmedia.com.pl/

http://www.ironmedia.com.pl/czasopismo-rynek-muzyczny