facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 4

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Redakcja czasopisma „Rynek Muzyczny” oraz organizatorzy Targów Muzycznych Music Lab zapowiadają dwa wydarzenia towarzyszące odbywającej się w dniach 25 – 27 października na Międzynarodowych Targach Poznańskich imprezie. Będą to konferencje poświęcone handlowi detalicznemu w branży muzycznej oraz menedżerom muzycznym.



„Muzyczny biznes” – pierwsze w historii forum handlu detalicznego odbędzie się 25 października 2013 r. Wtedy uwaga całej branży skupi się w Poznaniu, gdzie spotkają się przedstawiciele handlu detalicznego oraz dystrybutorzy instrumentów i sprzętu muzycznego.

- Targi branżowe to doskonała okazja, aby zainicjować profesjonalny dyskurs branży muzycznej zogniskowany wokół handlu, polskiego rynku oraz pespektyw jego rozwoju. Jako wydawcy jedynego czasopisma skierowanego do grona profesjonalnych odbiorców czujemy się odpowiedzialni za dalszy rozwój branży, którego pierwszym narzędziem jest „Rynek Muzyczny”. Kolejnym będzie Forum, które umożliwi bezpośrednią integrację środowiska –
wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy.

„Menedżer 3D, czyli trzy wymiary pracy menedżera”, to konferencja, która odbędzie się następnego dnia, czyli 26 października.
Uznaliśmy, że organizowane przez MTP targi muzyczne to doskonała okazja, by na szerokim forum porozmawiać o kondycji polskich menedżerów muzycznych i wyzwaniach, przed jakimi stają – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. – Do udziału w panelach dyskusyjnych zaprosiliśmy czołowych przedstawicieli polskich wytwórni, instytucji, mediów oraz firm związanych z rynkiem muzycznym. Oczywiście, nie zabraknie także samych menedżerów, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach. Spróbujemy wspólnie zastanowić się nad aktualną sytuacją sektora menedżerskiego w branży muzycznej oraz poszukać odpowiedzi na pytania dotyczące tego, jak skutecznie promować muzykę i muzyków – dodaje.

Wstęp na obie konferencje będzie bezpłatny!


Więcej informacji na stronie:

http://www.rynekmuzyczny.com/
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?