facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 1

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

14 października będzie miała miejsce premiera nowej płyty światowej sławy śpiewaczki operowej -Cecilli Bartoli. Wszystkie utwory znajdujące się na albumie ''St Petersburg'' to premiery fonograficzne – nigdy dotąd nienagrane, skomponowane dla carskiego dworu w XVIII – wiecznej Rosji.



Program albumu został niezwykle starannie wybrany przez samą artystkę, która z właściwą sobie pasję zagłębiła się w petersburskie archiwa, aby odkryć muzykę zapomnianą przez ponad 200 lat. Artystka po raz pierwszy w swojej karierze sięga do archiwów Teatru Maryjskiego w Petersburgu prezentując arcydzieła barokowe pochodzące z czasów panowania wielkich caryc: Anny, Elżbiety i Katarzyny Wielkiej.

Muzyka włoskich i niemieckich kompozytorów, działających wtedy dla rosyjskiego dworu, zebrana na tym albumie, rzuca nowe światło na ten niezwykły, jedyny w swoim rodzaju czas, kiedy polityka i kultura Rosji skierowane były ku Zachodowi. Większość utworów jest wykonywana w języku włoskim, ale jest też okazja usłyszeć Cecilię Bartoli śpiewającą po raz pierwszy po rosyjsku! Cecilii Bartoli towarzyszą specjaliści od muzyki barokowej: dyrygent Diego Fasolis i zespół I Barrochisti.

Spis utworów:

1. Francesco DomenicoAraia (1709-1770): La forza del amore e dell’ odio – ''Vado a morir''

2. Hermann Raupach (1728-1778): Altsesta – ‘'Razverzi pyos gortani, laja'’

3. Hermann Raupach: Altsesta – ‘'Idu na smert'’

4. Hermann Raupach: Siroe, re di Persia – ''O placido il mare''

5. Domenico Dall'Oglio (1699-1764), Luigi Madonis (1690-1767): prologue to La clemenza di tito(Hasse) – ‘'De’ miei figli''

6. Vincenzo Manfredini (1737-1799): Carlo Magno – ‘'Fra lacci tu mi credi''

7. Francesco Domenico Araia: Seleuco – ''Pastore che a notte ombrosa''

8. Hermann Raupach: Altsesta – ‘'Marcia'’

9. Vincenzo Manfredini: Carlo Magno – ‘'Non turbar que' vaghi rai''

10. Domenico Cimarosa (1749-1801): La vergine del sole – ''Agitata in tante pene''

11. Vincenzo Manfredini: Carlo Magno – ‘'A noi vivi, donna eccelsa.''
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?