facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 1

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Po pamiętnym występie na ubiegłorocznej edycji Asymmetry Festival Matt Elliott powraca do Wrocławia. Brytyjski pieśniarz balansujący na granicy rocka, folku i songwritingu wystąpi 15 marca w klubie Firlej, gdzie zaprezentuje zarówno utwory ze swojej solowej działalności, jak i te, które nagrywał pod szyldem The Third Eye Foundation. Będzie to jedyny tego typu koncert podczas tegorocznej europejskiej trasy artysty.


Występ Matta Elliotta będzie podzielony na dwie części. W jednej z nich „najsmutniejszy bard świata” wykona kompozycje solowe, natomiast w drugiej publiczność będzie mogła usłyszeć materiał z płyty „Semtex”, którą Elliott nagrał w ramach projektu The Third Eye Foundation. Album „Semtex” ukazał się na rynku dokładnie 20 lat temu i stał się jednym z najbardziej wpływowych krążków drum & bassowych w swoim czasie.

Elliott nie miał jeszcze 16 lat, gdy postanowił przerwać naukę i poświęcić się swojej pasji do muzyki. W wieku 25 lat zatrudnił się w sklepie z płytami i zaczął DJ-ować w niektórych klubach Bristolu. Niedługo potem pojawił się na sesji nagraniowej u Johna Peela z BBC oraz został zaproszony przez Sonic Youth do Nowego Jorku na festiwal muzyczny, który odbył się pod Mostem Brooklyńskim. Podpisał kontrakt z Domino Records, a po znalezieniu nowego domu we Francji wydał łącznie pięć albumów jako Third Eye Foundation i sześć albumów sygnowanych własnym nazwiskiem. W czasie swojej długiej kariery został poproszony o przygotowanie oficjalnych remiksów dla Tarwater, Blonde Redhead, Mogwai, Ulver i Thurstona Moore’a. W Wielkiej Brytanii uważany jest za jedną z czołowych postaci undergroundu.


O ile na początku swojej solowej kariery Elliott tworzył muzykę będącą mieszanką drill'n'bass-u, trip hop-u oraz innych gatunków z pogranicza elektroniki i nowych brzmień, to na jego ostatnich albumach dominuje gitara akustyczna i brzmienia dark folkowe. Dają o sobie znać również inspiracje muzyką słowiańską, a pisane przez artystę piosenki są przepełnione melancholią, bolesną szczerością i zadumą. "Only Myocardial Infarction Can Break Your Heart" - ostatni krążek Elliotta, ukazuje artystę jeszcze z innej strony – jako ostrożnego optymistę.

O koncercie Matta Elliotta podczas ubiegłorocznej edycji Asymmetry Festival Jarosław Szubrycht pisał: ''Zaangażowany, skupiony, ważący każde słowo Matt nie bał się ciszy, ani dłużyzn (…) za to potrafił zaskoczyć wirtuozerskimi wręcz umiejętnościami, czy doborem repertuaru – ale jak się potrafi tak zaśpiewać „I Put A Spell On You” to na wiele można sobie pozwolić. Ten koncert minął zbyt szybko, a mantrycznie powtarzany refren „Dust, Flesh and Bones” – „this is how it feels to be alone” – chwycił mnie za gardło i nie chce puścić aż do dziś”.


Album ''Semtex” ujrzał światło dzienne w 1996 roku. Został nagrany na squacie, który Matt zamieszkiwał wraz Mattem Jonsesm (Crescant), przy użyciu czterośladowego rejestratora dźwięków. Znajdziemy na nim brutalną i bezkompromisową mieszankę hałaśliwych gitar, rozgorączkowanego automatu perkusyjnego i wokalu Debbie Parsons. „Semtex” jest antytezą dla elektronicznej muzyki tanecznej i stanowi kwintesencję stylu Elliotta, w którym dominują takie tematy jak niepokoje społeczne, złość na politykę i establiszment czy samotność.

Matt Elliott
15.03.2016, Wrocław, Klub Firlej, 20:00
Bilety: 30, 40 zł dostępne na www.firlej.wroc.pl, www.ekobilet.pl, www.ticketpro.pl oraz w Empiku, Media Markt , Saturnie oraz w klubie Firlej.

https://www.facebook.com/Firlej.Club/?fref=ts

http://www.firlej.wroc.pl/
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?