facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 3

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Organizatorzy dwóch największych imprez muzycznych – Musikmesse we Frankfurcie oraz NAMM w USA połączyli swe siły na gruncie rosyjskim, gdzie zainicjowali pierwsze w historii targi NAMM Musikmesse Prolight+Sound w Moskwie.

Blisko 190 wystawców z 18 krajów w dniach od 16 do 19 maja w Moskwie zaprezentowało grupie 6 300 zwiedzającym ofertę z zakresu produkcji, usług i dystrybucji, zarówno instrumentów i sprzętu, jak i samej muzyki.



Pojawili się bowiem obok firm fonograficznych i dystrybutorów, producenci instrumentów muzycznych oraz sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego, a także media. Wszystkich połączył jeden cel – rozwój branży muzycznej w Rosji.

- Pierwszą edycję NAMM Musikmesse w Rosji bez wątpienia uważam za udaną – mówi Detlef Braun, członek zarządu Frankfurt Messe. – Moskiewskie targi były długo oczekiwanym wydarzeniem, które dla wielu lokalnych operatorów okazało się pierwszym krokiem w kierunku branży, jedyną jak do tej pory szansą zaprezentowania portfolio produktowego, a także porównania go z innymi – dodaje.



Z przebiegu spotkania usatysfakcjonowany był również Joe Lamond, dyrektor generalny NAMM. – Wielu z naszych dotychczasowych partnerów jest zainteresowanych zdobywaniem nienasyconych rynków. Rosja daje im tę szansę. Podczas czterech dni spędzonych w Moskwie, mieli szansę nawiązać nowe kontakty, które z całą pewnością wpłynęły na entuzjastyczne przyjęcie informacji o rozpoczęciu prac nad kolejną edycją, która odbędzie się w maju 2013 roku.

Oficjalnego wsparcia imprezie udzieliło rosyjskie Ministerstwo Kultury, w imieniu którego podczas oficjalnej ceremonii otwarcia głos zabrała sekretarz stanu Ekaterina Chukovskaya. – Targi muzyczne w Moskwie stanowią bardzo ważne wydarzenie dla krajowej branży muzycznej i kultury w ogóle – powiedziała. – Wyrażamy głęboką nadzieję, że zaobserwowane podczas spotkania zjawiska, a także atrakcyjne oferty dostawców na rynki światowe, zmobilizują lokalnych producentów i przyczynią się do ich aktywnego kreowania branży muzycznej w Rosji.

W rozmowach podsumowujących targi, wystawcy przywoływali przede wszystkim wartość poznawczą imprezy, która pozwoliła im doświadczyć realiów tak atrakcyjnego i chłonnego rynku ściany wschodniej. Targi były dla nas nie tylko okazją by przyjrzeć się rosyjskiemu rynkowi muzycznemu, ale również przeprowadzić efektywne rozmowy z potencjalnymi partnerami – stwierdziła Doug Lady wiceprezes Hal Leonard.

- Właśnie na to czekaliśmy – powiedział Maxim Strashelyuk, kierownik ds. sprzedaży, Roland Rosja. – Duża frekwencja zwiedzających, a także wysoki profesjonalizm organizacji imprezy napawa nas optymizmem. Jestem pewien, że targi czeka świetlana przyszłość.



Wartością dodaną spotkania były liczne seminaria i szkolenia organizowane zarówno przez samych wystawców, jak i organizatorów. Spośród 50 tego typu eventów największym zainteresowaniem cieszyły się te dotyczące sprzętu oświetleniowego i nowoczesnych technologii dźwięku. Detalistom i hurtownikom dedykowano zaś NAMM University, w ramach którego nie tylko rosyjscy eksperci z dziedziny handlu dzielili się wiedzą na temat sprawdzonych sposobów poprawiania rentowności sklepów muzycznych.

http://www.musik.messefrankfurt.ru/

http://www.namm.org/russia
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?