facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 1

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Historia powstania tej płyty jest bardzo ciekawa. Materiał na nią był tworzony i nagrywany w latach 2005 – 2008. Jednak efekty tej pracy możemy usłyszeć dopiero teraz. Grupa tworzyła w składzie: Mariusz Kumala (gitara), Gnat (perkusja), K-vass (wokale) oraz Chraniec (bass). Nazwa grupy jak i barwna, impresjonistyczna okładka doskonale współgrają z muzyką i tajemniczymi tekstami (napisanymi w wymyślonym języku yar – inath).

Utwory są długie, rozbudowane formalnie, bardzo bogate brzmieniowo i zmienne nastrojowo. Mamy do czynienia z czymś na kształt muzycznych mantr – świadczy o tym transowość i powtarzalność struktur. Dużym atutem są zróżnicowane partie wokalne – od śpiewanych czystym głosem, aż po agresywne krzyki, a nawet growle. Cała gama emocji – smutek, żal, gniew, wściekłość.

Posłuchajcie choćby metalowo – progresywnego ‘’Mahad Lavor sa –zax. Intensywność tej muzyki oraz jej niepokojący charakter naprawdę robią wrażenie. Niektóre z kompozycje (początkowo spokojny ‘’Luvan daar quorkugh’’, który potem zyskuje na ostrości) czy też psychodelizujący ‘’Lavor ni termaned’’ mają bardzo gotycki klimat.

Duże wrażenie zrobił na mnie najcięższy na płycie, ‘’Lin Varandhuar iin Badenath mahad Karviin’’, zbudowany na gitarowej ścianie dźwięku (podobnie jak u Neurosis). z szalonymi krzykami. Prawdziwie schizofreniczny klimat jeszcze bardziej uwydatniają krzykliwe wokale. Zapada też w pamięć ‘’ Zig Il-saghar iin Il-saghar’’, z bardzo melodyjnymi, pełnymi smutku, wokalami. Całość zamyka mocno eksperymentalny ‘’Hoxathilag.’’

Psychotropic Transcendental pozwalają nam odpłynąć gdzieś w nieznane czy też przenieść się w inny, niemal kosmiczny wymiar. Kompozycje mają formę otwartą i rozwijają się w miarę upływu czasu. Mają one na celu zahipnotyzować i wprowadzić nas jakby w odmienny stan świadomości.

Prawie 80 minut czystego, dźwiękowego szaleństwa. To nie jest muzyka z gatunku ‘’lekka, łatwa i przyjemna.’’ Słuchając płyty należy się wyciszyć i dobrze skoncentrować. Wtedy jest szansa, że często będziecie chcieli do niej wracać.
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?