facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 1

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Clicks to łódzki projekt muzyczny dowodzony przez Wojciecha Króla (wokalisty, autora tekstów, kompozytora). Parząc na okładkę i sugerując się tytułem ‘’Goth’’ spodziewałem się, że usłyszę gotyckie marsze pogrzebowe. Nic bardziej mylnego.

Nastrój całości jest duszny i ponury, ale zdominowany przez gęste, syntezatorowe brzmienia i mocne, perkusyjne beaty (w stylistyce EBM). Moją uwagę od razu przykuł głos Wojciecha, o charakterystycznej barwie (podobnej trochę do Neila Tennanta z Pet Shop Boys).

Zgrzytliwe, odhumanizowane dźwięki ‘’First world problems’’ doskonale wprowadzają nas w świat Clicks. Ważny jest także nieco ironiczny tekst o zagubieniu spowodowanym nieumiejtnością wyboru odpowiedniego ubioru. Taki problem współczesnego świata.

‘’Dropdead’’ wyróżnia się transowym, kroczącym rytmem, bzyczącymi dźwiękami syntezatorów i ‘’przybrudzonym’’ głosem Wojtka. Z kolei utwory jak ‘’Connection’’, ‘’Clicks.dead’’, ‘’Every bloated muscle’’ (z refrenem ‘’Move your body, move your soul’’) na pewno na stałe zagoszczą na tanecznych parkietach.

‘’I dream’’, do którego powstał teledysk, kojarzy mi się ze stylistyką wczesnego Depeche Mode (jeszcze z okresu ‘’Speak and spell’’).

Intryguje ‘’It’s all about you’’, w którym śpiew Wojtka brzmi jak głos robota (albo przybysza z Matplanety). Tekst to zaproszenie do pobytu w wyidealizowanym świecie.

Element muzycznego szaleństwa pojawia się w mrocznym ‘’Mr. Nevergonnabe’’ – najbardziej zróżnicowanym wokalnie utworze na płycie (od robota, przez ekspresyjne krzyki aż po naturalny głos). W takim kosmicznym, odrealnionym klimacie są utrzymane również ‘’Story’’ i ‘’The clicks in me’’ oraz bardzo taneczny ‘’Fever.’’

Mimo faktu, że nie jestem fanem takiej stylistyki muzycznej, to ‘’GOTH’’ wysłuchałem z zainteresowaniem. Utwory są bardzo syntetyczne, zwarte i mają przebojowy charakter. To muzyka zarówno do słuchania w domowym zaciszu jak i do tańczenia na jakiejś szalonej imprezie dark electro.
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?