facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 2

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Rozpoczął się kolportaż pierwszego polskiego czasopisma branżowego dedykowanego branży muzycznej.Miesięcznik „Rynek Muzyczny” ma być w zamyśle twórców biznesowym spojrzeniem na ludzi i wydarzenia związane z polskim i nie tylko środowiskiem muzycznym.




Zerowy, demonstracyjny numer czasopisma trafi w tym tygodniu do wybranej grupy przedstawicieli branży.
– To bardzo ważny dzień dla nas jako wydawcy i mam nadzieję, że również dla polskiej branży muzycznej – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny i właściciel agencji Iron
Media, wydawcy nowego czasopisma.

– Zerowym numerem „Rynku Muzycznego” chcemy przedstawić siebie oraz profil nowego czasopisma. Jego dalszy rozwój będzie w dużej mierze uzależniony od reakcji czytelników, w ręce których trafi, dlatego liczymy na kontakt z ich strony. Otrzymujemy mnóstwo zapytań dotyczących możliwości prenumerowania tytułu. Przypominam, że „Rynek Muzyczny” dostępny jest w bezpłatnej prenumeracie dla przedstawicieli branży. Osoby niezwiązane ze środowiskiem muzycznym mogą prenumerować miesięcznik odpłatnie. Wszystkich chętnych odsyłam do kontaktu poprzez e-mail press@ironmedia.com.pl – dodaje.

Numer zerowy, demonstracyjny „Rynku Muzycznego” trafi w bieżącym tygodniu do grupy kilku tysięcy przedstawicieli polskiej branży muzycznej: muzyków, menedżerów, dziennikarzy, agencji, firm, sklepów i klubów muzycznych oraz domów kultury.

Na jego łamach pojawią się m.in. wywiady: z Ryszardem `Peją` Andrzejewskim, Arturem Rawiczem czy Wolfgangiem Lücke, dyrektorem targów Musikmesse we Frankfurcie, raport na temat muzyki w sieci dra Patryka Gałuszki, autora książki „Biznes Muzyczny”, liczne komentarze przedstawicieli branży, artykuły, rynkowe oferty oraz aktualności. Wszystko w kontekście przedsiębiorczej strony polskiego rynku muzycznego.

– W branży muzycznej dostrzegamy ogromny potencjał. Choć można określić ją mianem w pełni rozwiniętej, to mimo wszystko potrzebna jest jej pewna systematyzacja, a przede wszystkim profesjonalny poziom dyskusji na temat przyszłości –
wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy.

– Czasopismo nie ma zrewolucjonizować branży, lecz przyczynić się do jej ewolucji w zdrowy i zrównoważony sposób. Ma stanowić swoiste okno na muzyczny świat, w którym coraz częściej udaje się połączyć pasję z biznesem. Nie mamy jednak zamiaru kreować rzeczywistości, lecz w rzetelny i sprawny sposób oddawać jej realny kształt – dodaje.

„Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafi do wszystkich osób, firm i instytucji z tzw. otoczenia biznesu, które biorą czynny udział w rozwoju branży muzycznej. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.

http://www.ironmedia.com.pl/

http://www.ironmedia.com.pl/czasopismo-rynek-muzyczny
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?