facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 3

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Od 22 listopada do rąk czytelników w całym kraju trafiać będzie kolejny numer ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny”.Tytuł będzie również kolportowany podczas warszawskich Targów „Co jest grane”. Od momentu pojawienia się zerowego, demonstracyjnego wydania czasopisma, stale rośnie grono czytelników dystrybuowanego w bezpłatnej prenumeracie magazynu.




– Zainteresowanie jest olbrzymie – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. – Bardzo dziękujemy za wszystkie spotkania, telefony i maile. Cieszę się z tak dużej i pozytywnej reakcji, gdyż założyliśmy sobie, że to czasopismo ma powstawać przy czynnym udziale branży muzycznej. Dziękujemy za całe mnóstwo uwag i sugestii, które sukcesywnie będziemy uwzględniać w kolejnych wydaniach „Rynku Muzycznego”
– dodaje.

Tematem nowego numeru „Rynku Muzycznego" jest artykuł poświęcony rozwojowi funkcjonujących na polskim rynku wytwórni płytowych, który polecamy szczególnie z uwagi na towarzyszącą mu rozmowę z Piotrem Kabajem, dyrektorem generalnym EMI Music Poland. Dużo uwagi w bieżącym numerze poświęcono handlowi detalicznemu, wart lektury jest bez wątpienia raport dotyczący kondycji i rozwoju sklepów muzycznych w Polsce.



Polecamy również interesujący artykuł dotyczący rynku muzyki filmowej, będący zapowiedzią cyklu „Muzyka a…”. Poza tym, wywiady m.in. z Markiem Kościkiewiczem, Leszkiem Gnoińskim czy przedstawicielami pierwszej charytatywnej wytwórni płytowej Rak`n`Roll, a także artykuł poświęcony prawom autorskim, forum dotyczące targów muzycznych, branżowe aktualności i nowości, a na zakończenie felieton Artura Rawicza.

- Wszystkie poruszane przez nas zagadnienia mają za zadanie poszerzyć horyzonty myślowe i skłonić do postrzegania branży w sposób globalny –
wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy czasopisma.

– Zależy nam, aby tytuł wykraczał w swej formule poza ramy wydawnicze, będąc procesem integrującym poszczególne sektory branży muzycznej. Dzięki temu, stanowić będzie doskonałą platformę komunikacji promocyjnej i marketingowej.


„Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafia do wszystkich osób, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną oraz tzw. otoczenia biznesu, które bierze czynny udział w jej rozwoju. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.

http://www.ironmedia.com.pl/

http://www.ironmedia.com.pl/czasopismo-rynek-muzyczny
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?