facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 3

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Kolejny numer pierwszego ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny” czytają już przedstawiciele branży muzycznej w całej Polsce. W bieżącym wydaniu miesięcznik porusza między innymi kwestie związane ze sprzedażą muzyki w sieci, kondycją polskich studiów nagrań czy obecnością muzyki w mediach.



– Nowy numer naszego czasopisma to przede wszystkim próba zastanowienia się na handlem muzyką w Internecie – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”.

– Dr Patryk Gałuszka przygotował specjalny raport poświęcony temu zagadnieniu, staramy się zastanowić nad tym czy 2013 rok faktycznie przyniesie prognozowaną rewolucję w tej kwestii. Poza tym, przyglądamy się rozwojowi polskich studiów nagrań, wykorzystywaniu muzyki w grach komputerowych, zaś przedstawiciele branży w forum wyrażają swoje opinie na temat obecności muzyki w mediach. O rynku rozmawiamy między innymi z Kayah, Andrzejem Nowakiem i Jarkiem Szubrychtem, zaś Tomasz Borkowicz, dyrektor nowych poznańskich targów muzycznych po raz pierwszy na łamach „Rynku Muzycznego” opowiada o Targach Muzyki, Sceny i Oświetlenia MUSIC LAB, które odbędą się w październiku bieżącego roku – dodaje.

Drugi numer „Rynku Muzycznego” to także mnóstwo sprzętowych nowości, prezentacje prężnie działających w branży firm, rynkowe aktualności, prawo w muzyce, sylwetki osób z branży czy felieton Artura Rawicza dotyczący sezonowości w sektorze muzycznych mediów.

- Sytuacja na rynku prasy w branży muzycznej pozostawia wiele do życzenia. Przez długi czas zastanawialiśmy się, czego faktycznie potrzebuje branża, aby możliwy był jej rozwój –
mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy „Rynku Muzycznego”.

- Doszliśmy do wniosku, że nie chodzi tu o kolejny tytuł adresowany do hobbystów i wyłącznie potencjalnych konsumentów. Postawiliśmy na doświadczonych przedsiębiorców i osoby, które nadają ostateczny kształt branży. Kierunek jak do tej pory wydaje się być słuszny, o czym świadczy otwartość branży na tę innowację – kontynuuje. – Model czasopisma o charakterze B2B jest dobrze znany w innych sektorach gospodarki. Pełni w nich praktyczne narzędzie pracy dla handlowców i źródło niezbędnych informacji dla dystrybutorów. Jestem przekonana, że również w branży muzycznej nasz magazyn cieszyć się będzie zaufaniem czytelników – pointuje.

„Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafia do wszystkich osób, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną oraz tzw. otoczenia biznesu, które bierze czynny udział w jej rozwoju. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.

Kolejny numer pierwszego ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny” czytają już przedstawiciele branży muzycznej w całej Polsce. W bieżącym wydaniu miesięcznik porusza między innymi kwestie związane ze sprzedażą muzyki w sieci, kondycją polskich studiów nagrań czy obecnością muzyki w mediach.

https://www.facebook.com/rynekmuzycznycom
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?