facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 1

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Paweł Penksa jest warszawskim klawiszowcem i kompozytorem, który współpracuje również z zespołami Night Rider i Night Rider Symphony. W tym roku artysta nagrał swoją pierwszą epkę zatyułowaną ''Pandemonium''. Na płycie znajduję się pięć kompozycji z pogranicza rocka progresywnego i muzyki klasycznej.



W nagraniu epki wsparło Pawła trzech muzyków: Kuba Szostak i Robert Kazanowski – gitary oraz Błażej Grygiel – tajemniczy głos w utworze tytułowym. Mini album trwa niecałe pół godziny, ale dzieje się na nim naprawdę wiele.

Dobrym tego przykładem jest już otwierający płytę ''Pandemonium'' z częstymi zmianami tempa, dynamiczną grą sekcji rytmicznej i efektownymi partiami klawiszy. Nieco wytchnienia przynosi balladowy ''The valley of forgotten dreams'' oparty na ciepłych, baśniowych dżwiękach syntezatorów.

Bardziej metalowo robi się w zmiennym nastrojowo ''Runaway'' w którym Paweł korzysta z bogatej palety klawiszowych brzmień. Kilmat tego nagrania przywodzi mi na myśl twórczość Dream Theater. W finale utworu możemy delektować się popisowym solo gitary i quasi folkowymi dźwiękami.

''Grey haven'' to refleksyjna i stonowana kompozycja na fortepian solo utrzymana w duchu muzyki doby romantyzmu. Artysta po raz kolejny, potwierdza swój wielki talent do budowania napięcia i pobudzania za pomocą dźwiękowych impresji naszej wyobrażni. Zamykające całość nagranie ''T.B.C.'' jest modelowym przykładem prog metalu w najczystszej postaci. Utwór charakteryzują: wyrazisty motyw melodyczny, symfoniczny rozmach i stylowe gitarowo – syntezatorowe ''pojedynki''.



Paweł Penksa ma wielki talent do tworzenia zwartych i przemyślanych kompozycji oraz zapadających w pamieć melodii. Jeśli dodamy do tego dużą wyobraźnię muzyczną i doskonałą technikę gry, to obcowanie z ''Pandemonium''sprawi fanom ambitnej muzyki z pewnosćią wiele radości. Po przesłuchaniu płyty czuję bardzo pozytywny, muzyczny ''niedosyt''.

Więcej o artyście:

http://www.pawelpenksa.blogspot.com/
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?