facebook


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
Koncert zespołu ARMI...
Ściągać czy nie ścią...
,,Będziesz moją pani...
Piractwo fonograficzne
Richard Wright (1943...
Muzyka
Zapraszam do posłuchania naszego utworu "Oddmenout". Utwór zaczyna się od ciszy, zatem proszę o cierpliwość.


Naucz się:
Jak stworzyć fenomen grozy w muzyce

Jak zdać każdy egzamin? Poznaj metody mistrzów

Jak poradzić sobie na egzaminie ze statystyki

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić

Jak nie powtarzać w kółko tych samych błędów w nauce języka angielskiego

W jaki sposób 1000 formuł konwersacyjnych pozwoli Ci opanować język angielski i sprawną komunikację

Angielskie przyimki (prepositions) na 1000 praktycznych przykładach, dzięki którym łatwiej je zapamiętasz

W końcu ktoś po ludzku i zrozumiale wytłumaczył, na czym polega mowa zależna (reported speech) w języku angielskim

Jak zacząć czytać szybciej i więcej, ale nie dłużej!



Baner reklamowy dodatki.odjechani.com.pl





Aktualnie online
Gości online: 3

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 20,154
Najnowszy użytkownik: pcptydit74
Ankieta
Czy chciałbyś aby w serwisie MUZOL powstało forum dyskusyjne?

Tak

Nie

Nie mam zdania

Od piątku, w całej Polsce, jest dostepne najnowsze wydanie pierwszego ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny”. Majowy numer, to m.in obszerne artykuły dotyczące obrotu muzyką w Internecie, importu sprzętu muzycznego czy korelacji pomiędzy muzyką a telewizją. To także wywiady z Wiesławem Weissem, Januszem Stokłosą, zespołem Enej i przedstawicielami różnych sektorów branży muzycznej.



Nowe wydanie „Rynku Muzycznego” będzie dystrybuowane bezpośrednio do prenumerujących czasopismo czytelników w całej Polsce.

W nowym wydaniu „Rynku Muzycznego” rozmawiamy m.in. z jedną z najczęściej koncertujących formacji w kraju, czyli zespołem Enej – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny czasopisma.

-Na nasze pytania odpowiadają również: redaktor naczelny czasopisma „Teraz Rock”, Wiesław Weiss, pianista, kompozytor, prezes Teatru Studio Buffo Janusz Stokłosa oraz przedstawiciele firm związanych choćby z takimi sektorami branży muzycznej, jak muzyka cyfrowa. Szczególnie przy okazji polecam temat bieżącego numeru, którym są tzw. agregatorzy w świecie obrotu muzyką w Internecie. Kim są, jak działają i dlaczego warto się nimi zainteresować wyjaśnia dr Patryk Gałuszka artykułem, który będzie początkiem nowego cyklu w naszym czasopiśmie poświęconego muzyce cyfrowej. W bieżącym wydaniu stawiamy także kolejny krok w kierunku policzenia rynku muzycznego raportem dotyczącym importu sprzętu muzycznego i zastanawiamy się nad kondycją telewizji muzycznych. Poza tym: Akademia Menedżerów Muzycznych, forum dotyczące sezonowości w branży muzycznej, fotografia miesiąca, prawo, rynkowe komentarze, premiery, nowości i aktualności a na zakończenie felieton Artura Rawicza.- dodaje.

„Rynek Muzyczny” to pierwsze w Polsce muzyczne czasopismo branżowe. Biznesowo-handlowy charakter wydawnictwa ma w efekcie stwarzać skuteczne narzędzie pracy dla muzyków, firm i instytucji działających w obszarze polskiego rynku muzycznego. Czasopismo dostępne jest wyłącznie w prenumeracie, której szczegóły można otrzymać, pisząc na adres: prenumerata@ironmedia.com.pl

- Każde kolejne wydanie to dla redakcji „Rynku Muzycznego” wielkie święto, które obchodzimy razem z branżą, a konkretnie wspaniałymi jej osobowościami, które wzbogacają miesięcznik swoimi komentarzami, wskazują na ważne z ich punktu widzenia tematy, a przede wszystkim tworzą grono wiernych czytelników, którzy zdecydowanym ruchem sięgają po to czasopismo – mówi Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy.

Wiedzą, że w „Rynku Muzycznym” nie znajdą celebryckich wynurzeń, tabloidyzacji czy plotkarskich wywodów. Postawiliśmy na jakość, wysoki poziom merytoryczny i skuteczny przekaz. O tym, jak szybko „Rynek Muzyczny” wpisze się w kanon lektur obowiązkowych, przekonamy się w przyszłości. Dziś jednak wiemy, że coraz więcej osób nam ufa, a my każdym wydaniem pokazujemy, jak bardzo to szanujemy i doceniamy – pointuje Ilona.
Brak dodanych komentarzy. Może czas dodać swój?
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?